{"id":54713,"date":"2019-11-11T19:02:34","date_gmt":"2019-11-11T18:02:34","guid":{"rendered":"http:\/\/sp5.osw.pl\/?p=54713"},"modified":"2019-11-11T19:02:34","modified_gmt":"2019-11-11T18:02:34","slug":"wszystkich-swietych-w-swietlicy","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sp5.net.pl\/wszystkich-swietych-w-swietlicy\/","title":{"rendered":"WSZYSTKICH \u015aWI\u0118TYCH W \u015aWIETLICY"},"content":{"rendered":"

Dnia 30 pa\u017adziernika b.r. w \u015bwietlicy szkolnej odby\u0142 si\u0119 konkurs: \u201eKultywujemy polskie tradycje\u201d. W konkursie wzi\u0119\u0142y udzia\u0142 dzieci ucz\u0119szczaj\u0105ce do \u015bwietlicy szkolnej z klas starszych. Spo\u015br\u00f3d dwudziestu o\u015bmiu prac nagrodzonych zosta\u0142o dziewi\u0119\u0107.<\/p>\n

Pierwsze miejsce zaj\u0119\u0142a Zofia Bogus\u0142awska z IV a, drugie miejsce przypad\u0142o Filipowi Mielnik z II b oraz Lenie Miko\u0142ajczyk z IV a, trzecie miejsce ex aequo zaj\u0119li: Marika J\u0105kalska z II a, Piotr Szolc z III a, Hanna Olszak z IV b i Jakub K\u0142ysz z V f. Kreatywno\u015b\u0107 i r\u00f3\u017cnorodno\u015b\u0107 zastosowanych technik plastycznych zdecydowa\u0142a o przyznaniu wyr\u00f3\u017cnie\u0144, kt\u00f3re otrzymali Wiktoria Talaga z III a i Karol Marczak z V b. Jaka jest r\u00f3\u017cnica mi\u0119dzy dniem Wszystkich \u015awi\u0119tych a dniem Zadusznym i dlaczego warto pami\u0119ta\u0107 o bliskich zmar\u0142ych a\u017c do 8 listopada dzieci dowiedzia\u0142y si\u0119 od mgr Kariny Brzykcy. Uczniowie ch\u0119tnie opowiadali te\u017c o swoich patronach, czego nas ucz\u0105 i dlaczego warto ich na\u015bladowa\u0107.<\/p>\n

Konkurs zach\u0119ci\u0142 uczni\u00f3w do sp\u0119dzania w ciekawy spos\u00f3b czasu w \u015bwietlicy szkolnej oraz rozwijania zdolno\u015bci plastycznych.<\/p>\n

Zmobilizujcie si\u0119 do brania udzia\u0142u w nast\u0119pnych konkursach, kto nie pr\u00f3buje ten nic nie zyskujeJ. Wszystkie prace zosta\u0142y samodzielnie wykonane w \u015bwietlicy szkolnej, uznanie dla Was! <\/p>\n

\n\n \t\t\n\t\t\t\t