{"id":54314,"date":"2019-10-01T21:43:18","date_gmt":"2019-10-01T19:43:18","guid":{"rendered":"http:\/\/sp5.osw.pl\/?p=54314"},"modified":"2019-10-01T21:43:18","modified_gmt":"2019-10-01T19:43:18","slug":"projekt-pelnosprawni-w-kulturze-ruszyl-pelna-para","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sp5.net.pl\/projekt-pelnosprawni-w-kulturze-ruszyl-pelna-para\/","title":{"rendered":"Projekt \u201ePe\u0142nosprawni w kulturze\u201d ruszy\u0142 pe\u0142n\u0105 par\u0105!"},"content":{"rendered":"
Od wrze\u015bnia w naszej szkole realizowany jest projekt \u201ePe\u0142nosprawni w kulturze\u201d<\/strong> we wsp\u00f3\u0142pracy z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu w ramach programu “Bardzo M\u0142oda Kultura: Wielkopolska!”. Wszystkie dzia\u0142ania dofinansowane ze \u015brodk\u00f3w Narodowego Centrum Kultury w ramach programu “Bardzo M\u0142oda Kultura 2019-2021”, a tak\u017ce Samorz\u0105du Wojew\u00f3dztwa Wielkopolskiego i Miasta Poznania. Projekt zak\u0142ada aktywizowanie uczni\u00f3w z niepe\u0142nosprawno\u015bciami oraz ich rodzic\u00f3w poprzez udzia\u0142 w rozmaitych warsztatach: artystycznych, kulinarnych, praktycznych. Autorki projektu \u2013 El\u017cbieta Fr\u0105szczak, Olga Kaczmarek, Magdalena Ko\u0142odziej oraz antropolo\u017cka Magdalena Fr\u0105szczak, zapanowa\u0142y szereg dzia\u0142a\u0144 nastawionych na tw\u00f3rcze dzia\u0142anie i rozwijanie zainteresowa\u0144 tych wyj\u0105tkowych dzieci.<\/p>\n Odby\u0142y si\u0119 ju\u017c pierwsze warsztaty. By\u0142o pysznie i niezwykle weso\u0142o. Bardzo \u017ca\u0142ujemy, \u017ce nie mo\u017cemy przekaza\u0107 Pa\u0144stwu zapachu i smaku. Rodzice dzielnie asystowali dzieciom w ozdabianiu przepysznych ciasteczek. Dzi\u0119kujemy bardzo kawiarni \u201eRodzinka Cafe\u201d za ciep\u0142e przyj\u0119cie oraz wszystkim, kt\u00f3rzy wzi\u0119li udzia\u0142 w warsztatach. Przedstawiamy te\u017c kilka zdj\u0119\u0107. by jeszcze bardziej przybli\u017cy\u0107, co si\u0119 dzia\u0142o w pi\u0105tkowe popo\u0142udnie.<\/p>\n