{"id":43611,"date":"2017-10-30T11:38:24","date_gmt":"2017-10-30T10:38:24","guid":{"rendered":"http:\/\/sp5.osw.pl\/?p=43611"},"modified":"2017-10-30T11:38:24","modified_gmt":"2017-10-30T10:38:24","slug":"swieto-patrona-szkoly","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sp5.net.pl\/swieto-patrona-szkoly\/","title":{"rendered":"\u015awi\u0119to Patrona Szko\u0142y"},"content":{"rendered":"

Mieszko I \u2013 najlepszy z najlepszych!<\/p>\n

Tego dnia, jak co roku, uczniowie klas IV-VI spotkali si\u0119 na sali gimnastycznej i wzi\u0119li udzia\u0142 w uroczystym apelu. Po cz\u0119\u015bci artystycznej, przygotowanej przez panie Mari\u0119 Ju\u015bkiewicz, Iren\u0119 Tresk\u0119 i El\u017cbiet\u0119 Fr\u0105szczak, do grona spo\u0142eczno\u015bci uczniowskiej oficjalnie zostali przyj\u0119ci nowi uczniowie klas II-VI. \u201e\u015alubuj\u0119!\u201d uroczy\u015bcie rozbrzmia\u0142o r\u00f3wnie\u017c podczas zaprzysi\u0119\u017cenia przedstawicieli Samorz\u0105du Uczniowskiego klas IV-VI, kt\u00f3rzy \u015blubowali godnie reprezentowa\u0107 swoich koleg\u00f3w i kole\u017canki oraz dba\u0107 o ich dobro, a swoj\u0105 nienagann\u0105 postaw\u0105 dawa\u0107 wz\u00f3r do na\u015bladowania. Na zako\u0144czenie uroczysto\u015bci, uczniowie, nauczyciele oraz dyrekcja szko\u0142y gromko od\u015bpiewali hymn szko\u0142y zaczynaj\u0105c s\u0142owami \u201eNiech nasza pie\u015b\u0144 s\u0142awi Mieszka\u2026\u201d.<\/p>\n

Po cz\u0119\u015bci oficjalnej uczniowie wraz z wychowawcami udali si\u0119 do swoich sal. Podczas zorganizowanych zaj\u0119\u0107 zrealizowane zosta\u0142o kolejne zadanie w ramach mi\u0119dzynarodowego projektu Healthy Minds of Europe<\/em>. Uczniowie wykonali o\u015b czasu prezentuj\u0105ca zmian\u0119 nawyk\u00f3w \u017cywieniowych na przestrzeni wiek\u00f3w, pocz\u0105wszy od czas\u00f3w staro\u017cytnych ziem polskich do czas\u00f3w wsp\u00f3\u0142czesnych. Ponadto, uczniowie podj\u0119li pr\u00f3b\u0119 stworzenia mapy my\u015bli, dotycz\u0105cej czas\u00f3w Mieszka I.<\/p>\n

\n\n \t\t\n\t\t\t\t