{"id":24157,"date":"2016-03-24T13:12:41","date_gmt":"2016-03-24T12:12:41","guid":{"rendered":"http:\/\/sp5.osw.pl\/?p=24157"},"modified":"2016-03-24T13:12:41","modified_gmt":"2016-03-24T12:12:41","slug":"pierwszy-dzien-wiosny","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sp5.net.pl\/pierwszy-dzien-wiosny\/","title":{"rendered":"Pierwszy Dzie\u0144 Wiosny :)"},"content":{"rendered":"

Pierwszy Dzie\u0144 Wiosny w naszej szkole up\u0142yn\u0105\u0142 pod has\u0142em super zabawy dla wszystkich. W tym dniu odby\u0142 si\u0119 Koncert Galowy Szkolnego Konkursu \u201eMam Talent\u201d. Na sali gimnastycznej m\u0142odzi utalentowani arty\u015bci prezentowali si\u0119 w r\u00f3\u017cnych kategoriach. Jury do koncertu zakwalifikowa\u0142a 13 prezentacji. Jedna z uczestniczek \u2013 Kinga Kucharska z klasy IIIa zosta\u0142a uhonorowana indywidualn\u0105 wystaw\u0105 prac plastycznych, tym samym w kategorii plastycznej zdoby\u0142a I miejsce. Jury przyzna\u0142o r\u00f3wnie\u017c: w kategorii \u015bpiew – I miejsce Oliwii \u0141ukomskiej z klasy IVc, II miejsce Idzie Marek z klasy Ib i III miejsce Oldze Kasprzak z klasy IIIa;\u00a0 w kategorii taniec \u2013 I miejsce zespo\u0142owi w sk\u0142adzie Ewa Kobyla\u0144ska IIId, Ada Kobyla\u0144ska VIa i Karolina Florczak VIa, II miejsce Milenie Rachwalskiej z klasy IIIa; w kategorii recytacja \u2013 I miejsce zaj\u0105\u0142 Jan G\u0105siorek z klasy IIIa. Ponadto jury postanowi\u0142o przyzna\u0107 nast\u0119puj\u0105ce wyr\u00f3\u017cnienia:\u00a0 Jakubowi Zielezi\u0144skiemu z klasy IIIa i Oldze Kisielewskiej z klasy IIa w kategorii \u015bpiew, Ma\u0142gorzacie Matuszczak z klasy IIa, Oliwi Staniewskiej z klasy IIIa i zespo\u0142om: Iga Gil Vidal i Nikola Juszczak z klasy IId oraz Julii Piwek i Gabrieli Jurczak z klasy Id.<\/p>\n

Koncert bardzo podoba\u0142 si\u0119 licznej widowni, otrzymane nagrody i wyr\u00f3\u017cnienia sprawi\u0142y m\u0142odym utalentowanym artystom wiele satysfakcji i zdopinguj\u0105 ich do pracy, by osi\u0105ga\u0107 dalsze sukcesy w wybranych dziedzinach.<\/p>\n

\u00a0Po zako\u0144czeniu koncertu reprezentacje klasy IV\u2013VI rozegra\u0142y mecz w dwa ognie \u201eZIMA kontra WIOSNA\u201d. Klasy A i B reprezentowali zim\u0119, natomiast klasy C i D \u00a0reprezentowali wiosn\u0119. Pozostali uczniowie kibicowali swoim zespo\u0142om. Rozegrano 4 mecze, \u00a0zwyci\u0119\u017cy\u0142a wiosna wynikiem 21:18!<\/p>\n

\u00a0Na parterze w holu szko\u0142y zorganizowano wystaw\u0119 plakat\u00f3w przygotowanych przez uczni\u00f3w. Ka\u017cdy plakat opr\u00f3cz wiosennych akcent\u00f3w zawiera\u0142 r\u00f3wnie\u017c postulaty: DLACZEGO WIOSNA MA PRZYJ\u015a\u0106? <\/em><\/p>\n

U wszystkich uczni\u00f3w dominowa\u0142y stroje zielone symbolizuj\u0105ce t\u0105 wyczekiwan\u0105 por\u0119 roku.<\/p>\n

21 marca to tak\u017ce Dzie\u0144 \u017byczliwo\u015bci<\/strong>, z tej w\u0142a\u015bnie okazji \u00a0Samorz\u0105d Uczniowski na wszystkich drzwiach zawiesi\u0142 kartki z \u201e\u017cyczliwymi\u201d has\u0142ami.<\/p>\n

 <\/p>\n

Dzieci z edukacji wczesnoszkolnej r\u00f3wnie\u017c zgromadzi\u0142y si\u0119 na sali gimnastycznej , by wsp\u00f3lnie przep\u0119dzi\u0107 zim\u0119 i przywo\u0142a\u0107 upragnion\u0105 wiosn\u0119. Na sali mieni\u0142y si\u0119 zielono \u2013 \u017c\u00f3\u0142te stroje dzieci \u2013 kolory wiosny. Na pocz\u0105tek wyst\u0105pi\u0142y dziewczynki z k\u00f3\u0142ka tanecznego, kt\u00f3re zaprezentowa\u0142y uk\u0142ad taneczny do piosenki \u201eChocolate\u201d. Dziewczynki zach\u0119ci\u0142y swoim wyst\u0119pem wszystkich uczni\u00f3w do ta\u0144ca. Po ta\u0144cach przyszed\u0142 czas na rozgrywki sportowe. Dzieci musia\u0142y mi\u0119dzy innymi upora\u0107 si\u0119 z szarfami, zbieraniem przedmiot\u00f3w, czy utrzymaniem pi\u0142ki. Konkurencje by\u0142y przeplatane \u00a0wyst\u0119pami k\u00f3\u0142ka tanecznego, przy kt\u00f3rych wszyscy ruszali si\u0119 do skocznych, wiosennych rytm\u00f3w Z u\u015bmiechami na twarzy i pewni, \u00a0\u017ce wiosna szybko do nas zawita, wszyscy wr\u00f3cili do swoich sal.<\/p>\n

\n\n \t\t\n\t\t\t\t